مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-03ورزشي

بازی های آسیایی| ملی پوش بسکتبال: معلوم نیست بازی های آسیایی است یا جام جهانی


بازیکن پست پنج تیم ملی بسکتبال ایران با انتقاد از وجود بازیکنان خارجی در برخی تیم ها، گفت: معلوم نیست جام جهانی است یا بازی های آسیایی زیرا امروز تیم فیلیپین سه بازیکن خارجی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین،  میثم میرزایی پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خیلی بازی سختی بود و در کوارتر سوم هر پرتابی انجام می دادند به امتیاز تبدیل می شد، طبق آنالیزی که انجام داده بودیم نباید اینگونه می شد و بازیکن شماره 32 آنها امروز فوق العاده بود، تنها نقطه ضعف این بازیکن شوت هایش بود اما امروز هر پرتابی داشت به امتیاز تبدیل شد.

وی ادامه داد: با این وجود در کوارتر چهارم عملکرد خوبی داشتیم و به بازی برگشتیم و حتی از سیم حریف امتیاز پیش افتادیم اما به دلیل چند اشتباه کوچک و اینکه توپ متین در نهایت به امتیاز تبدیل نشد، بازی را با گذار کردیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به اینکه بازیکنان جوان و خوبی داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده از این بازیکنان بیشتر بشنویم.

میرزایی در مورد تعدد بازیکنان خارجی و آمریکایی تیم ملی فیلیپین در بازی های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در مورد این مسئله صحبت کردیم اما کسی حرف ما را گوش نکرد بازی های آسیایی است اما می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| ملی پوش بسکتبال: معلوم نیست بازی های آسیایی است یا جام جهانی

بازی های آسیایی| ملی پوش بسکتبال: معلوم نیست بازی های آسیایی است یا جام جهانی